fredag den 10. august 2012

Vildt!

Jeg har lige gjort noget ( for mig) VILDT!!! Shit!!! Jeg har bestilt en overlocker, selvom jeg nok ikke helt har råd til den ups! Heldigvis er sælger så "sød" at jeg må betale over flere omgange, så går det nok! Jeg har bare så længe drømt om at eje en ordentlig en. Jeg har en æld gammel overlocker, som jeg engang har arvet fra min svigermor, men den er bare ikke rigtig god! men nu får jeg er dejlig masking -håber jeg!!
Jeg har bestilt sådan en sag hér!

Glæder mig som et lille barn til den ankommer;-)

Go weekend

10 kommentarer:

  1. Osse mig ha også mig ha! Hvad må du af med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig virkelig også. Jeg fik den til 3500!

      Slet
  2. Fantastisk - du bliver SÅÅ glad for den. Vi skal snart sy skal vi :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Sine jeg er sikker på, jeg bliver vildt glad for den!!! Håber jeg kan styre sådan en fin sag. Og jo vi skal sy, du skal bare skrive hvornår du kan;)

      Slet
  3. årh, hvor dejligt :) Jeg er sikker på at den bliver din nye bedste ven... Jeg betaler også min over flere omgange... Ups Ups ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt at høre Betine! Så er det ikke kun mig som kan finde på den slags;-)

      Slet
  4. Jeg tror du bliver så glad for den. Overlockere fra Bernina er virkelig kram - jeg er meget tilfreds med min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også kun hørt godt om deres overlockere;-) Sikke en fin blog du har Gitte, jeg har meldt mig som fast læser.

      Slet
  5. Hvor er den skøn.
    Faldt lige over din blog, hvor er den fin, så jeg meldte mig straks som fast læser :-)

    SvarSlet
  6. Du skal være meget velkommen Marlene;)

    SvarSlet