fredag den 24. august 2012

Såå fiiiine...

Jeg var så heldig at få lokket min mand med forbi Lines værksted ( som slet ikke lignede sig selv) idag. Hendes mand holdt nemlig lagersalg, og han laver bare de fedeste ting. Det blev til 2 af de fine Lilly stole.



Bertil har allerede indviet dem, og han elsker dem;) især er han nok vild med ideen om, at han må have sin egen stol i stuen.

Jeg kunne nemt have brugt flere tusind kr, men det havde jeg desværre ikke...

Go weekend derude;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Lækkert lækkert Kathrine:) hvad kostede stolene?

    SvarSlet
  2. De kostede 350 kr pr stk -det er 2.sort, men de er helt fine, synes jeg!

    SvarSlet
  3. Ååååårh, hvor er du (eller Bertil og lillesøster) heldig(e)... De er SÅ flotte...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes altså også vi er ret heldige, har læææænge kigget langt efter de stole.

      Slet
  4. Det gad jeg godt ha' været forbi! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du kan nå det endnu;)

      Slet
    2. Har desværre for lang kørsel til det ville kunne betale sig :o(

      Slet