onsdag den 8. august 2012

Farver og striber...

Jeg har i efterhånden lang tid arbejdet på et tæppe til babyen i maven min! I starten var jeg ret "hooked" på arbejdet... Men altså så mødte jeg ligesom muren. Jeg har haft gang i et par andre strikke projekter i mellemtiden ( som også er blevet færdige ), men nu kan jeg altså ikke trække den længere, hvis jeg skal have en chance for at blive færdig, inden baby kommer... Men øv hvor har jeg dog bare lyst til at gå i gang med noget andet... Der er så laaaangt igen!!! Kender I det???!!


Ja og så har jeg endda fortrudt, at jeg har brugt så mange forskellige farver!!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Jo jo, den følelse kender jeg skam. Det kunne have været mig der havde skrevet dette indlæg for lidt over et år siden, hvor jeg sad med en stor mave og et halvt tæppe. Men det lykkedes mig faktisk at blive færdig før baby kom. For til sidst var jeg så stor at jeg kun kunne flyde på sofaen - og så var der ligesom ikke flere undskyldninger :)
    Du kan se mit tæppe her:
    http://menneskebarnet.blogspot.dk/2012/03/hklet-barnevognstppe.html
    Kan se at dit tæppe også er med grannny stripes. Det bliver så flot, med det mønster. Og at du ikke kan lide farver, ja det tror jeg er uundgåeligt med store projekter, hvor man bruger så mange timer på arbejdet. Mon ikke at du bliver glad for det igen når det er færdigt og du ikke skal se på det hele tiden. Sådan havde jeg det i hvert fald. Og jeg er sikker på din baby bliver glad for at putte i det!

    Men god fornøjelse med det videre arbejde, og held og lykke med den lille baby i maven :)

    kh Ditte

    SvarSlet
  2. Tak Ditte! Jeg håber det bliver lidt mere en fornøjelse, når jeg nærmere mig enden;-) Jeg havde det på samme måde da jeg lavde barnevognstæppe til min store søn, det tager bare lang tid, at lave sådan et tæppe... Dit er også rigtig fint ;)

    SvarSlet
  3. Det kender jeg alt for godt, der er bare nogle projekter som tager 100 år om at blive færdige, fordi det ik er det mest spændende :-) Men håber du når det, når nu du er så godt i gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Satser på at blive færdig. Har lovet mig selv ikke at gå igang med noget nyt før jeg har det færdigt.

      Slet