torsdag den 14. marts 2013

Lidt nyt fra mig

Så fløj tiden alligevel fra mig...

Men jeg har bestemt ikke ligge på den lade side. Først og fremmest har jeg nydt min dejlige baby Ingeborg i fuldedrag, selvom det selvfølgelig ikke altid er lutter lagkage med sådan en lille dejling, men til tider også hårdt arbejde, ingen søvn osv er det jo i bund og grund skønt!

                                               Her i en lille lækker leodragt fra MarMar

Storebror trives ligeledes:
han er en skøn storebror, virkelig omsorgsfuld overfor sin søster, selvfølgelig kan det være svært for ham til tider, men det meste af tiden, er han meget glad for hende og super sød ved lille Ingeborg.
                                        Her med ny skjorte fra Poppy rose på vej til fødselsdag

Der er også blevet tid til at sysle med en masse kreasager, blandt andet disse:
En hel masse babysager, det er så hyggeligt at sysle med. Det er både blevet til en slyngevugge, sengetøj til en lille fyr, sengetæppe, en del savlesmække og navneranker.... udover sgaerne på billedet har jeg faktisk fået lavet en masse andre sager den sidste måneds tid, det er jo om at udnytte man er på barsel, fin mig på Instagram Navn: katrinebaunkyhl, der kan du se det hele;)



4 kommentarer:

  1. Ihh - sikker produktiv du alligevel har været.... Jeg nåede bestemt ikke så meget da jeg var på barsel ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg har faktisk nået ret meget, har altså heller ikke ligget ret meget på sofaen! Måske jeg også skal huske det!

      Slet
  2. Hejsa. Så du efterlyste mønsteret på en hæklet julesok hos Helle. Jeg blander mig lige med et par links :)
    http://creativetail.blogspot.dk/2012/11/hklet-julesok-diy.html
    http://www.lemondedesucrette.com/2011/11/16/little-christmas-socks-the-pattern/

    SvarSlet
  3. Hej..... Fandt et link på en julesok....men kan se at lene har lagt den på hos dig. Det er den øverste. Har ikke prøvet den men gør det nu.

    SvarSlet