tirsdag den 5. juni 2012

Berlin -were to go??



På fredag går turen til Berlin.... Min elskede mand og jeg skal nemlig på kæresteweekend. Det er første gang vi er sammen afsted -kun os to, siden vi blev forældre for næsten 3 1/2 år siden... Jeg glæder mig rigtig meget, men må også indrømme, at jeg er lidt nevøs for hvordan det skal gå! Bertil skal passes hos sin søde Farmor, som han er meget glad for, så forhåbentlig går det alt sammen!!
Anders og jeg har været i Berlin for ca 5 år siden, dengang fik vi set alle sedværdighederne, så denne gang handler det bare om at være sammen og hygge, og nyde at det bare er os to, i vores helt eget tempo. Der skal shoppes og så skal der ellers bare cafe hygges!!
Men hvor går man hen i Berlin??? Kender I mon nogle gode loppemarkeder, Cafeer, stof butikker eller andre lækre butikker, som man bare SKAL se i Berlin???
Gunden til at det skal være lige nu er, at der er en lille baby på vej;-) Bertil skal nemlig være storebror omkring den 1. september, så det er bare så spændende, og vi glæder os alle 3!!!Vi har netop været hos jordmoren idag, og høre det lille hjerte slå.

Dejlig dag til alle derude!

6 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke og rigtig god tur til Berlin.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med graviditeten :-) og dejligt med en tur til berlin!

    SvarSlet
  3. Tillykke med graviditeten!

    Min mor har lige været med sin kæreste i Berlin. Der var de på blinderestaurant (eller 'Unsichtbar'). Her er fuldstændigt mørklagt - man kan ikke se sin egen hånd foran sit ansigt - og alle tjenerne er selv helt eller delvist blinde. De sagde, det var en helt fantastisk oplevelse, fordi det er så anderledes, og man derfor også oplever alting meget mere intenst. De anbefalede det varmt. Det kan findes her:

    http://www.unsicht-bar.com/unsicht-bar-berlin-v2/en/html/home_1_idea.html

    Jeg selv elsker græsk mad, og min ekskæreste og jeg fandt en fantastisk græsk restaurant på en tur til Berlin. Den hedder Dionysos og har adressen:
    schöneberger ufer 47
    ecke potsdamer strasse
    10785 Berlin
    Super lækkert sted, som jeg har været på ved hvert Berliner-besøg siden.

    Håber I kan bruge det til noget. Især blinderestauranten tror jeg er en fed oplevelse.

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  4. Hej søde!
    Glæder mig til snart at se dig og din mave :)

    Vi var jo i Berlin i påsken og fandt nogle loppemarkeder her på denne side:
    http://www.berlin-guide.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=34

    Vi var på det i Mauerpark, men der var altså meget bras der også!

    og så er det j den der fine stof butik som hedder Frau Tulpe men som desværre var lukket når vi var der. http://www.frautulpe.de/

    Håber I får en skøn tur, glæder mig til at høre om den.

    Stort knus fra sarah

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig så meget til at se dig meget snart! Min mave er kæmpe stor!!! shit!!! Jeg vil prøve at nå i frau Tulpe, og på loppemarkeder...Nu må vi se hvor meget Anders gider!

      Slet
  5. Tak for fif og lykkeønskninger de damer!

    SvarSlet