onsdag den 16. februar 2011

Silkeborg

Trods snue og migræne er vi draget til min hjemby SILKEBORG! Jeg elsker at være "hjemme". Silkeborg er en dejlig by, og for mig er den fyldt med minder. Byen minder mig fortiden især om min kære far, som desværre ikke længere er blandt os. Han var politimester her i Silkeborg, og han elskede sit job og sin by! Og vi andre elskede at han elskede det. Han fylder meget i mine tanker, særligt når jeg sidder her i hans stol!

Vi er alle tre taget afsted, og vi skal rigtig hygge os -blive forkælet af mormor, på shoppe-tur i de mange dejlige butikker her i byen, besøge min skønne veninde Marie og hendes familie, hækle en hel masse og så skal vi SLAPPE AF . Ferie er bare dejligt.

1 kommentar:

  1. Hej søde
    Håber du får en dejlig tid i Silkeborg sammen med mama!
    Du har gjort dig velfortjent til ferie:)
    Vi snakkes, hils dine 2
    Knus herfra

    SvarSlet