onsdag den 15. august 2012

En travl dag på "kontoret"

Puha idag er en travl dag;) Først skulle jeg jo lige prøve min nye ven -bernina overlockeren, af. Det blev til et på små gamacher til lille søster i maven og et par dejlig bløde natbukser til Bertil! Det er så meget nemmere at arbejde med Jersey, nu hvor jeg har fået en overlocker;)
Dernæst skal jeg nå at læse det nye Bolig Liv, som netop er ankommet!


Og til slut skal jeg jo også ha hæklet et par rækker på tæppet!!



Puha det er hårdt det her barsel... Ja jeg skal jo også nå at slappe lidt af på sofaen. ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. God fornøjelse:)
    Husk at læse kreatillægget godt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg vil gøre... Så lige en af dine fine gnomer ;)

      Slet
  2. Årh, hvor er det to søde stykker tøj :-) Sætter du så bare sidesømmene sammen kun på overlockeren?

    SvarSlet
  3. Ja når jeg syer i jersey gør jeg, ellers syr jeg på min almindelige maskine først;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smart :-) jeg er ikke gode venner med jersey

      Slet