torsdag den 8. december 2011

Pakkekalender

Så fik jeg endelig taget billeder af Bertils pakke kalender. Jeg syede egentlig en anden til ham sidste år, men havde bare sådan lyst til at lave en ny igen i år.
Last minute, hvilket jeg altid er, gik jeg i gang med at sy den 29. november, og var da også først færdig med at sy den 2. december. Jeg mangler stadig et par detaljer, men de kan komme på til næste år:-)


Ja okay, billederne blev desværre ret dårlige:-(

Jeg har hængt alle gaverne på, hvilket efter min mening ser rigtig fint ud. Jeg var meget spændt på, om han kunne forstå konceptet med at pakke en gave op om dagen. Det går okay... Han spørg da engang imellem, "jeg må ikke pakke flere pakker op nu vel?????". Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor vild jeg er med pakkekalender ideen, drengen gider ikke ligge og putte mellem mor og far om morgnen, som han plejer (så vi kan sove lidt ekstra), nej nu skal vi ud af fjerne og se hvad nissen har til ham!!

1 kommentar:

  1. Godt gået at du nåede det på så kort tid. Flot stykke arbejde :-) Hvor sødt han spørger så pænt :-)

    SvarSlet