tirsdag den 1. november 2011

Lopper

I weekenden var min søster og jeg på loppe i remisen på Østerbro -det er et af mine ynglings loppemarkeder.
Min søster er ved at lave en blog om bæredygtighed, derfor jeg har "slæbt" hende med på en masse loppemarkeder i den sidste tid, så de kan få dem alle omtalt på deres blog. Det er jo virkelig bæredygtigt at købe tøj, legetøj osv. på loppe.

Som altid endte jeg med at gå hjem med ting til Bertil;
Det blev til en fin lastbil med Teddy fra "postmand Per" og
en Brio færge til lille manden. Det var egentlig meningen, at han skulle have haft gaverne til december, men faren og jeg kunne ikke vente hihi... Og begge dele er en stor succes;-)
(både far og søn eeeelsker færgen).

Det blev også til en hobbybog fra 90érne til mig... Den er fyldt med mange grimme ting, men der er altså også nogle fine ideer, som jeg helt sikkert kan bruge på mit arbejde. Det er så skønt at have nye ideer med til børnene på jobbet, de elsker det og ligeså gør jeg!

1 kommentar:

  1. Lækre lopper du har fundet der! Savner Remisens loppemarkeder.....

    SvarSlet