onsdag den 23. januar 2013

En måned senere....

Bedre sent end aldrig ikk???

Jeg har skrevet dette indlæg i mit hoved rigtig mange gange den sidste måned.

I år ( eller sidste år er det jo nu) blev der tid og overskud til at lave en del af julegaverne selv, og selvom det efterhånden er en måned siden, de blev givet væk, synes jeg alligevel, at jeg vil vise dem frem her på bloggen.

 
 


Til min yngste niece blev det til et lille dukkebarn ( pige dukken), dukken skulle selvfølgelig også have en lille lift. Liften fik jeg syet på en lille workshop hos Marapytta. Hos Line blev det også til et par sweatshirts til et par andre små piger i familien.

 
Lige lidt værtindegaver til juleaften ( de hæklede), en ekstra dukkekjole ( den røde) og en lille bluse til Ingeborg ( med løver).


Desuden havde jeg hæklet en ugle a la Cecilie, til en af mandens niecer.



Og tilslut et billede af min dejlige Bertil på vej til juleaftens-fest, fuld af glæde og forventning!



Et af mine nytårsforsæt må være, at få gjort lidt mere ved bloggen.
 
Jeg har allerede et par nye indlæg i ærmet ;-)

2 kommentarer:

  1. Du er bare så dygtig altså!!! Smukke smukke dukker - smukt det hele - og hvor er han bare en lækkermås ham Bertil :)

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak søde Betine, hvor er du sød!!!

      Slet