mandag den 19. november 2012

Julesysler

I weekenden fik jeg så småt taget hul på juleproduktionen.
Det blev blandt andet til en julesok


Det er mit første forsøg, men det bliver ikke det sidste. Jeg er ikke helt tilfreds med stof sammensætningen.
Udover sokken, fik jeg også hæklet juletræer





Opskriften er fra Alt om håndarbejdes jule nummer. Jeg synes simpelthen de er så søde.
Endvidere har jeg klippet til et par syprojekter.



Igår gik jeg igang med et rigtig fint strikket halstørklæde, det kommer der billeder af senere.

Jeg synes faktisk jeg har nået en del, når man tænker på jeg også skal underholde mine dejlige børn.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hi, I came here from instagram. I tried to find the liberty fabric(over the rainbow), but I couldn't one in Japan. I live in the US now but I bought the one you like in Japan. I have some but I am not planning to use. Let me know If you want me to send you the fabric. By the way I can't read your blog but I really like things you put.
    Yukie

    SvarSlet