torsdag den 20. oktober 2011

Varme ører

Jeg har tester Trines DIY på et flettet pandebånd. Jeg har længe søgt netop sådan et, så det var skønt endelig at få et -og så et hjemmegjort;-)


Jeg har strikket det i alpakka, som jeg selvfølgelig har købt i Fox og Janes skønne nye butik i Ballerup, som varmt kan anbefales. Her får du både god service og lækkert garn.


I mit "frygt" for at det skulle blive for løst, endte det med at blive lidt for stramt, og dermed også lige lidt for smalt. Så jeg må lave et til, for jeg er vild med modellen!
Desværre kan jeg ikke finde ud af at linke fra min telefon, men DIY'en kan du finde hos www.hverdagsjunkie.blogspot.com
Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Tak Nathja;-) det var lidt svært selv at tage et ordentligt billede! Begynder du hos Line igen? Det kunne være hyggeligt.

    SvarSlet
  2. Super lækkert!
    Det klæder dig en del bedre end det klæder mig, hø.

    SvarSlet
  3. Det er faktisk også lidt fint,når det er smalt. Firser-fint, måske, men stadig RET fint!

    God weekend:)

    SvarSlet
  4. Hej Katrine
    Hvor er det en fin blog du har dig.
    Jeg glæder mig til at følge med her hos dig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Lis: du har helt ret det blir lidt firser agtigt når det er smalt.

    Malene: Dejligt du har lyst til at følge med hos mig;-)

    SvarSlet