fredag den 8. april 2011

Når syning går op og NED...

I går var jeg til syning hos Line, hvilket jeg bare ELSKER... men igår var det altså ikke min dag!!! Jeg er i gang med en rocker jakke a la Marapytta, hvilket er et stort projekt ( for mig), med rigtig mange dele... Men i går gjorde jeg det bare værre for mig selv end nødvendigt. Jeg blev bare ved med at sy forkert, syede to ens ærmer osv... Så i dag trængte jeg til lidt optur, så jeg valgte noget meget nemmere...Og med håb om at vi går mod varmere tiden, er det blevet til et par sommerbukser til Bertil.

Det gik heldigvis ret smertefrit!

I løbet af den sidste uges tid, er også blevet til endnu en rund retro pude, og en lille pung a la Camilla!Men nu har jeg vist ikke flere undskyldninger for, at prøve om jeg ikke godt kan blive færdig med den jakke!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar