søndag den 9. januar 2011

Hæklerier og give away gevinst


I dag blev der tid til lidt hæklerier.

Det er næsten blevet til en sandwich, til Bertils fine køkken, jeg mangler noget pålæg...men hvad skal jeg finde på?! Indtilvidere er det en meget sund udgave.

Det blev også til en lille ugle.
Det var skønt at gå lidt gang i hæklenålen igen, efter en lille pause. Jeg får desværre meget ondt i mit håndled, når jeg hækler for meget. ØV ØV. Bare det ikke udvikler sig...

I går var jeg så heldig at få en gave med posten. Den var fint pakket ind, ikke bare som de sædvanlige brune post pakker.

I pakken var min første give away gevinst. Jeg har nemlig været så heldig at vinde Stines give away. Det var denne fine bog, som jeg glæder mig til at få kigget nærmere i, og blive inspireret af.
Tak Stine!
( jeg lånte lige Stine billede, da mit blev ret dårligt)

Nu er weekend ved at være slut, og en ny uge venter. Min lille mand er stadigvæk sløj med mellemørebetændelse, men jeg håber håber håber, at han er klar til at komme i vuggestue imorgen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du god til at hækle. Vi ses torsdag! Håber i er blevet raske kh Nathja

    SvarSlet
  2. tak tak.. Ja vi ses torsdag, og jeg glæder mig (-: Bertil er stadigvæk syg, både mellemørebetendelse og halsbetændelse... øvøv

    SvarSlet