onsdag den 22. december 2010

Julegaveproduktion




De sidste par dage, har stået i julegaveproduktionens tegn!
I går var en skøn dag, jeg fik lavet en hel del. Jeg har juleferie, men jeg havde besluttet ( trods dårlig samvittighed) at aflevere Bertil i nogle timer i vuggestuen, så jeg kunne få ordnet noget af det jeg aldrig når til hverdag, og få lavet de sidste julegaver. Og jeg nåede faktisk en del. Fik både købt en lille dukke til Bertil -drenge kan da godt lege med en lille dreng dukke ikk?? Og så fik jeg syet et par julegaver, som jeg ikke kan afsløre hvem er til.
Der blev endda også tid, til at kigge lidt i det nye Bolig Liv -I just love it!



















Nederdelen er lavet efter Lines DIY

Bertil fik også gjort et par gaver færdige...



















Og tilsidst fik jeg lavet et par grise, som skal bruges til noget helt særligt.

Opskriften på grisene fandt jeg hos "slagt en hellig ko".

Alt i alt var det bare en skøn dag med massere af julestemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar